چرا باید پرینتر استوک خرید

۲۰ بازديد
شاید براتون پیش اومده باشه چرا باید پرینتر استوک خرید این یکی از مهنرین سوالات هست و شاید یه سری سوالات از قبیل اینکه:

چرا قیمت فلان پرینتر بالاست ؟ و قیمت نزدیک به پرینتر نو 

۴-چطوری می تونیم مطمئن شیم که پرنتر خراب نمیشه و اذیتمان نمیکند؟

و سوالات دیگه ایی براتون پیش اومده باشه

از آنجا که چاپگر برخلاف لپ تاپ که یک محصول کاملا الکترونیکی است، چاپگر یک محصول مکانیکی الکترونیکی است. یعنی قطعه مکانیکی به مرور زمان فرسوده می شود، بنابراین برای چاپگرها نیاز به تعمیر است. اکنون، اگر مکانی مانند بی مهرگان سیستم از قطعات و پارچه جدید برای جایگزینی استفاده کند، به این معنی است که در داخل چاپگر کاملاً جدید است.

حالا چرا کسی چاپگر سالم خودش را می فروشد؟ یا فلان شرکت یا کاربران خصوصی برای مدت کوتاهی نیاز به چاپگر دارند و بعد می فروشند، پس دلیلی ندارد که چاپگر دست دوم خراب باشد، حتی اگر خراب باشد، فروختند.
اولین نکته ای که باید به آن توجه زیادی داشته باشیم این است که همیشه خرید خود را از شرکت ها و مراکز معتبر انجام دهیم زیرا در صورت بروز مشکل در چاپگر مطمئنا شرکت های معتبر پاسخگو بوده و چاپگر شما از خدمات این ها بهره مند خواهد شد. شرکت ها .

از فروشنده بخواهید چاپگر را آزمایش کند. هنگام خرید چاپگر، مطمئن شوید که چاپگر سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند، صداهای غیرعادی در چاپگر ممکن است در هر یک از قطعات مشکل ایجاد کند.
در مورد پرینترهای چندکاره، قسمت های مختلفی مانند اسکن، کپی و چاپ را امتحان کنید. یک چاپگر سه یا چهار کاره می تواند به خوبی چاپ کند، اما مشکلی در دستگاه کپی وجود دارد.

مطمئن شوید که چاپگر را با کارتریج تهیه می کنید، فقط یک برگه را چاپ نکنید. حداقل 10 برگه را با دستگاه چاپ کنید تا مطمئن شوید که جلد چاپگر درست است و زمان بیشتری برای کالیبره شدن کامل چاپگر در نظر گرفته شود.

می توانید شمارنده دستگاه را بررسی کنید. برخی از چاپگرها شمارنده دارند. این شمارنده ها را می توان از طریق کدها، منوهای مخفی یا نرم افزار چاپ کرد. می توانید تعداد برگه های چاپ شده، تعداد کپی ها، فکس ها و اسکن های ساخته شده را مشاهده کنید. حتی می توانید تعداد دفعاتی که کارتریج تعویض شده یا تعداد دفعاتی که کاغذ در دستگاه گیر کرده است را مشاهده کنید. البته ممکن است این آمار برای همه دستگاه ها در دسترس نباشد.
https://tinyurl.com/yfywn34f
https://b2n.ir/j85806
بیشتر بخوانید:
https://shakilnegar.ir/why-does-everyone-need-to-buy-a-stock-printer/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.